onsdag den 24. august 2011

Travle dage

I mandags havde vi (altså manden og jeg) 2 års bryllupsdag. Tænk at tiden går så stærkt.
Og ja dagen blev brugt på alt andet end at fejre det. Samuel var til 5 mdrs undersøgelse hos lægen. Han vejer nu 8,8 kg og er 71½ cm lang. Lige lidt over gennemsnittet på begge kurver. Men han følger meget godt med i storebrors fodspor, som vejede og målte nogenlunde det samme på dette tidspunkt. Han skulle også vaccineres, hvilket han ikke var helt tilfreds med da det stod på. men det var heldigvis hurtigt overstået. At han så senere på aftenen fik feber er en helt anden sag.

Bemærk venligts at der er 2 rækker af bleer. Der gemmer sig også en masse bag de andre :)
Dagen blev også brugt på oprydning. Og jeg fik endelig taget mig sammen til at ryde op og sorterer i stofbleerne. Der ser nu helt pænt ud når man åbner skabslågerne over puslepladsen:) I samme anledning fik jeg mulighed for at tælle hvor mange bleer jeg har fået samlet gennem tiden. Og hold nu fast. Ikke mindre end 89 stofbleer bor her hjemme på adressen. Det er slet ikke til at forstå. Synes ellers altid at jeg liiiige mangler. Spekulerer over hvilken undskyldning jeg nu skal bruge overfor manden når jeg finder endnu en ble som bare må med i samlingen. Hmmm tænke tænke......

Er forøvrigt helt vildt glad for at jeg i sin tid med Fabian, fik startet op på stofbleer. Det er i mine øjne hverken mere besværligt eller ulækkert end papirsbleer. Det er også lidt fedt at tænke på at Fabian engang har brugt de bleer, som jeg nu putter på Samuels lille mås. :)

Hvis du er helt hug på stofbleer ligesom jeg, kan jeg anbefale www.slyngebarn.dk det var her jeg lærte til alle herlighederne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar