torsdag den 25. august 2011

Dobbelt glæde :) legetøj og pakkeleg- Vil du være med?

I går lå der en fin lille seddel om at der ventede mig en pakke på posthuset. Ja jeg har shoppet endnu engang. sjovt nok køber jeg aldrig noget til mig selv. Men børnene derimod bliver rigt forkællet hver gang jeg finder noget nyt og spændende tøj eller legetøj. Denne gang blev der endnu engang handlet hos www.oekologik.dk. Ejeren af shoppen som hedder Marianne, har nemlig udvist en super go kundeservice hver gang jeg har handlet, samt en super hurtig levering.Jjeg har det med webshops ligesom med tandlæger. Når man først har fået tilliden kommer/handler man gerne igen :)

Denne gang fik jeg købt 3 skønne varer fra Rubbabu. Den grønne "puttekasse", gravkoen og en lille blå racerbil. Fabian er allerede ellevild, og jeg må indrømme, at der nok ikke går så længe før jeg må købe flere biler til samlingen:)



Efter rubbabu legetøjet var blevet hentet på posthuset, ventede der en lille overraskelse i postkassen. For nogle uger side meldte jeg mig til en lille pakkeleg via MilleLouises blog : http://millelouises.blogspot.com/ . I pakken lå 2 gamle Håndarbejdsblade med masser af spændende ideer. Bla. med symønster til bodyer i strækvelour. (det skal helt sikkert prøves af :) ) Lækre stofstykker. har allerede fundet ud af, at det med citrusfrugter skal blive til en lomme på et par gule velourbukser som jeg allerede har købt stof ind til. Kantebåndet samt dekorationsbåndet skal lige en tur i tænkeboksen. Det er bare rigtig fint det med de små elefanter på :)
Nu er det så min tur til at sende en pakke tilbage til MilleLouise. Håber jeg finder noget der rammer nogenlunde plet:) jeg er i hvert tilfældet godt tilfreds med min "gave" :)

kunne du også tænke dig at være med i pakkelegen, er reglerne følgende:

citat tyvstjålet fra millelouises blog, som vistnok også har lånt det af en flink blogger.

"Hvis der er to, der har lyst til at være med i en lille pakkeleg, så er det de to første som kommentere på dette indlæg. Jeg skal så sende en pakke til de to, der melder sig, og når de modtager en pakke fra mig, skal de sende en retur til mig og derefter finde to nye, der gerne vil være med. Og der er frit slag hvad angår pakkens indhold."

Håber der er 2 bloggere derude som kan finde vej til min endnu ret ukendte blog, og som har lyst til at være med :)


3 kommentarer:

  1. Endelig tid til at tjekke blogland - hektisk uge her, men fedt at pakken er kommet.
    Millelouise : )

    SvarSlet
  2. Jeg vil da rigtigt gerne være med i din pakkeleg! ;)

    SvarSlet
  3. Skønt :D Hvis du sender din adresse til chrjulie@msn.com, så finder jeg på noget spændende at sende afsted :)

    SvarSlet