søndag den 21. august 2011

Sol og sommer

Jeg har med vilje "glemt" at blogge lidt her på det sidste. Når nu vejret endelig er lidt bedre end det har været så er det jo med at nyde det. Derfor er dagene gået med at lege lidt i have, samt "ordne" drivhus. Jeg har masser af uønskede larver i mine tomater og agurker i år. De æder sig igennem alt. ØV Det er et meget fattigt udbytte vi har fået indtil videre. tilgengæld har vores Opal blomme givet rigtig mange lækre frugter i år MUMS :)










I går var vi til vejfest/sommerfest. Fabian hyggede sig med de andre børn på vejen, og fik både cyklet, slået græs og spillet børnedart :) Jeg fik hils på nogle af naboerne som jeg ikke engang vidste boede her, på trods af at vi har boet her i 2 år nu. En rigtig hyggelig dag/aften. Fabian spurgte også som det første i morges om hvornår vi skulle til sommerfest igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar