tirsdag den 9. august 2011

Selv på en regnvejrsdag kan solen skinne


Og det må helt bestemt være fordi jeg i dag har modtaget en pakke med posten. Ikke en hvilken som helst pakke... Næææ det er nemlig en meget "vigtig" pakke som jeg har ventet med længsel på.
Min første give-away som jeg har vundet :)  Indholdet var denne super fede ringslynge syet af Christina "BySlyngel".




Jeg havde frit valg på alle hylder mht design, men jeg var så forelsket i en ringslynge hun tidligere havde syet at jeg valgte at få en i samme stil som den. Her er resultatet så. Er den ikke smuk? :)
jeg er bare vild med det æblestof, og slyngeringene er i en fed turkis farve.



Jeg glæder mig så meget til samuel vågner fra sin middagslur så vi kan prøve den sammen.
Hvis du forøvrigt er lige så vild med ringslynger som jeg er, så synes jeg du skal kigge et smut forbi Christinas blog: http://byslyngel.blogspot.com/  Hun syer også mange andre lækre ting. Bla. børnetøj :) Og så lige tak kære Christina for den fine ringslynge. Jeg er allerede helt forelsket i den...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar