onsdag den 20. juli 2011

Projekt gæstetoilet & første øko-anmeldelse

Min kære mand har haft travlt hele formiddagen :)
Han er ikke nogen gør det selv mand, men har alligevel forstået at imponere mig i dag :)

Det har godt nok ikke været helt nemt (vil jeg tro) han kom da med nogle gloser undervejs, og han har da også været forbi Silvan et par gange. Resultatet er blevet til 1 stk ny handvask samt berøringsfri håndvaskarmatur. Og det virker !!!! :)
Så kære søde mand. TAK fordi du er så udholdende og aldrig giver op før tingene er perfekt.

Resten af gæstetoilettet er mit projekt. Jeg er på nuværende tisdpunkt ved at male et fint træ med blade på. Resultatet skal i nok få af se. Men først når det er helt færdigt. I kan dog godt få lov at se et lille billede (eller 2) af malerprojektet :)


Sidst men ikke mindst, så husk lige at tage et smut forbi min anmelderside. Bare tryk på anmeldelser under forsidebilledet. Jeg har i dag smidt en kommentar omkring bambus ammeindlægende fra  www.Oekologik.dk. Behøver jeg at nævne jeg er STOR fan af produktet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar