tirsdag den 12. juli 2011

Når kreativiteten går i blåt

Jeg er ved at øve mig på min nye overlocker, eller den er faktisk ikke så ny endda,  den har nemlig stået 3 lange år og ventet på at jeg fik tid til den. Det har jeg så nu, og i dag er det blevet til noget så praktisk som 3 gylpeklude og 21 vaskeklude i dejlig blød flonel. Stoffet "kom jeg til" at købe, da jeg var på jagt efter bånd til Samuels dåbskjole. Dåbskjole og bånd skal i nok få lov at se. Men det forbliver dog en hemmelighed indtil lørdag den 23 juli hvor han skal døbes :) Men jeg kan røbe at det er en hjemmestrikket kjole i lækker økologisk bomuld :)



Til sidst skal i også lige have et billede af en gipsafstøbning af Samuels fod, som blev lavet i går. Den ser lidt "farlig" ud på billedet, men den er altså ganske fin som den står her hjemme på hylden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar