søndag den 10. juli 2011

I MINT'ens tegn

Høje gulvstager + blomster i høj vase
IKEA kommode med hjemmegjorte farver
Søde små shorts med fisk + ulddragt strikket af mormor
Hjemmestrik af Oldemor

Efter opfordring på Julias blog : http://juliarunge.blogspot.com/2011/06/ga-pa-farvejagt-og-vind-en-inspirerende.html er jeg gået på jagt i hjemmet efter mintgrønne farver.
 Ikke overraskende, kunne jeg finde det meste på mine drenges værelse, som er spækket med alle nuancer af blå og grøn. En lille del kunne dog også findes i stuen og køkkenet. Jeg kunne sagtens ha fortsat fotograferingen af alle mine mint sager (især i mine kreative gemmer) men tænker at det måske bliver lige lovligt overdrevet :) på den gode måde selvfølgelig. :)
Runde æsker fra Sebra
Smækbukser i fløjl som jeg købte da jeg ventede Fabian
Lækkert bomuldsgarn som skal blive til en sommerdragt til Samuel
Ko, garn, stofbleer og velourdragt
Velourpude med smukke fugle

Dækkeserviet

Verdenskort som hænger over vores sofa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar