fredag den 17. juni 2011

Jeg har travlt..

Vaskemaskinen kører, og Fabian leger i haven sammen med farmor. Er ved at pakke tasken. Vi skal nemlig en tur til Blokhus i morgen. Noget jeg har set frem til længe. Det bliver dejligt med et lille break fra hverdagen, og Fabian glæder sig meget til at køre i tog. Mormor, morfar og moster Line tager bilen, de skal nemlig også med. Stofbleerne holder en uges pause fra Samuels lille mås, da jeg synes det er for besværligt at hive dem med når nu vi har valgt at tage toget. Så jeg har været i Lidl og købe en pakke billige bleer Samuel er forøvrigt ved at få en tand i undermunden, så har også været en tur forbi Apoteket og købe Gummedråber. De var guld værd, da Fabian fik tænder :)

Tøj + badetøj til drengene : Tjek
Tøj til mor : Tjek
Sengetøj/håndklæder og lignende : Tjek
Legetøj til drengene : Tjek
Div plastre, høfeberpiller og andet : Tjek

Så mangler far bare at komme hjem og få pakket sit tøj.
Og jeg skal huske noget godt læsestof og strikketøjet :) Det må være det.

Smutter igen har travlt travlt travlt, men om mindre end et døgn ligger jeg forhåbentligt og slapper af i en havestol mens jeg nyder det gode vejr ved Vestehavet :) God sommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar