torsdag den 9. juni 2011

Barselslykke eller...

Hvorfor er det lige, at jeg aldrig får udrettet noget når manden er smuttet på arbejde, og jeg alligevel bare sidder her hjemme og kukkelurer. Jeg er på barsel frem til januar, så håber da så sandeligt ikke at kommer til at fede den hele perioden. Inden jeg gik fra på arbejdet, havde jeg massere af planer for hvad jeg skulle lave i barselsperioden. Men det er lige som om der bare ikke sker noget. Lige nu kunne jeg fx. sidde og sy eller male. Noget jeg har forsømt længe efter at være blevet mor. Måske jeg bare lige skal lære lillebror bedre at kende inden jeg "får tid" til alt det kreative. Lige nu kan jeg sidde i timevis bare og kigge på ham når han sover <3 Han er bare sååå lækker. Men lov lige at give mig et spark tilbage til virkeligheden hvis ikke der sker så meget her på bloggen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar