lørdag den 17. september 2011

Endelig tid til lidt kreativitet :)

Tiden går og hjertet slår. Ej jeg har en del at se til for tiden. Pengepungen er blevet 3000 kroner fattigere efter et tandlægebesøg. 3 huller.... Ja sådan kan det gå, når man ikke tager til tandlægen i flere år i træk. Det er der heldigvis rådet bod på, og fra nu af, har jeg lovet mig selv at bestille ny tid inden jeg forlader tandlægeklinikken.
3000 kroner er jo mange penge, og jeg kan da nævne en masse ting og sager som jeg hellere vil have brugt pengene på. Men sådan er det jo engang imellem....

I går startede jeg på et FOF hold. Et hold som hedder "syning med baby". Vi mødes så hver anden fredag, og deler erfaringer, mønstre og hjælper hinanden med at sy tøj. De fleste syer tøj til deres børn. Jeg har klippet stof ud til et par babybukser til Samuel. Glæder mig sådan til at komme rigtig igang. Har længe haft planer om at sy tøj til drengene, har bare aldrig fået taget mig sammen til at starte. Så det er rart endelig at få udlevet startet op på alle de kreative sy-ideer jeg går rundt med :)

2 kommentarer:

  1. hej julie jeg kan se du har meldt dig til bloggertræf her d 24 og vi glæder os til at se dig. problemet er at din mail ikke virker.?
    Kan du ikke sende mig en mail på mickromackro@gmail.com
    mvh muabi

    SvarSlet
  2. Hej. Går ud fra "problemet" er løst :) ? Jeg har i hvert tilfældet modtaget mails fra dig :)

    VH Julie

    SvarSlet