mandag den 4. januar 2010

Så blev det år 2010


2009 har været et godt år for mig. Det er i hvert tilfældet et år jeg vil huske tilbage på med julelys i øjnene :)

Fabian fyldte sit første år, hvilket for mig er en stor ting. Hyggelig dag hvor den nærmeste familie var samlet. Sådan ca 20+. Var der nogen der sagde stor familie :) Stor familie-mange gaver. Mor elsker bløde pakker... Fabian selv var mest glad for legetøjet :) Han fik sin første computer (altså bare sådan en børne en) men synes alligevel det var lidt hmmm vildt måske. Men han er bare super glad for den, så fred være med det :) Den er i øvrigt meget populær nær mødregruppen er på visit:)


2009 var også det år hvor jeg blev gift med min dejlige mand, som jeg har kendt i snart 6 år. Fantastisk dag hvor der selvfølgelig var lovet regn, men det holdt heldigvis tørt hele dagen. Vi var ca 60 mennesker og så havde vi endda skåret mange fra som jeg gerne ville ha haft med. Det var bare ikke muligt i forhold til vores budget. Af samme grund lavede jeg også alt maden selv. Hvilket jeg på ingen måde fortryder. Min gode veninde hjalp mig nemlig (tak Maria) Og maden blev bare mums lækker.... og lige som jeg havde drømt om den skulle være til MIT bryllup :)
Fabian var med som det eneste barn, og han opførte sig selvfølgelig eksemplarisk:) Han faldt først omkuld omkring midnat mens oldemor dansede med ham i sine arme (totalt drømmebillede der dukker op på nethinden)

Ikke nok med det, så har vi selvfølgelig også købt hus på landet og sprit ny bil.
I mine øjne et drømmehus med den perfekte beliggenhed, Og det er jo sådan set meget heldigt når nu vi har købt det:) 3 værelser på førstesalen. Et til gemalen og jeg, et til Fabian, og et som endnu står tomt. Men mon ikke det bliver lavet til børneværelse engang med tiden...

Nå men farvel goe gamle år 2009... Velkommen år 2010....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar