tirsdag den 5. januar 2010

Ingen nytårsfortsætter til mig... Og dog..

Puhaaa hvor er jeg glad for at jeg ikke har lovet mig selv at holde igen med søde sager. Det ville jeg med garanti ikke ha ku overholdt. De første 2 dage på arb after jul og nytår, har jeg spist mig igennem flødeboller, regnbueis med vafler, chokolade, islagkage, othelolagkage... you name it.... Ja jeg arb i børnehave, (hvilket jeg forøvrigt elsker) men alle dem der har haft fødselsdag mellem jul/nytår skal jo ikke gå glip af at blive fejret. Og jeg er bare sådan.. øv altså, jeg kan bare ikke lade noget sødt stå. Alt skal smages på, også selvom jeg ved det ikke engang er særlig lækkert. Arghh dårlig kombi når man har en mand der er totalt sundhedsfreak:) Nok om det..

Jeg har arbejdet i institution siden jeg var 18. Det er bare fedt at stå op om morgenen og glæde sig til at komme på arbejde. Jeg er vild med børn og de kommer med nogle fede udtalelser engang imellem. Sætninger som "Man må ikke løje(lyve), for så får man overskæg" gør det svært ikke at trække på smilebåndet.. Eller " Jeg har fået lilla'e hofter i julegave", og så står den yndige lille pige og viser mig to ponponer man bruger til cheerleading :) I sommers sagde en ny dreng der lige var startet" Agurkerne er væk, de er faldet ned af træerne" (vi havde i mellemtiden høstet agurkerne på vores agurkplante uden han havde set det :) Livet er bare skønt... Glæder mig til Fabian kommer med sine egne guldkorn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar