lørdag den 23. juni 2012

Praktikplads juble-indlæg :D

Ja som skrevet i sidste indlæg, så er jeg startet på social og sundhedsassistent uddannlesen. Første teori periode er vel overstået, og nu venter der mig 4 mdr praktik på Herlev hospital. Jeg glæder mig bare såååå meget. Har været så heldig at få praktikplads på fødegangen. Totalt drømme praktik i mine øjne. Det bliver både spændende, lærerigt og ikke mindst udfordrene. Jeg ser virkelig frem til at komme igang og forresten, så starter jeg allerede på mandag. Så tag jer i agt højgravide kvinder. Jeg skal nok love at passe rigtig godt på jer :)

2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er det fedt for dig. Totalt drømme praktik plads!! <3

    Kærligst Christina, der starter i Psykiatri praktikken om 10 dage!

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også rigtig meget :) Havde godt luret at vi nok "studerede" det samme :)

    SvarSlet