søndag den 6. maj 2012

Ahhhh endelig sommer


















I går var det min mands fødselsdag. 31 år blev han :)
Familien var på besøg, og jeg fik en fin værtinde blomst af mine forældre. Gule ranunkler. Så smukke. Et rigtig tegn på sommeren endelig er på vej. Jeg har set frem til at nusse rundt i haven, plante blomster, krydderurter og pille ukrudt op. Noget jeg ikke rigtig fik gjort sidste år pga det dårlige sommervejr vi havde. Jeg har gemt frø fra sidste års tomater, og de er nu kommet fint op, og er klar til at blive plantet i drivhuset, samt blive foræret væk til familie og venner der har lyst. Jeg har også planer om at så salat og radiser i det omfang min lille have kan rumme det. Måske i har nogle ideer til hvad jeg kan så som ikke fylder så meget???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar